Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy 

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Neplatí tedy obvyklá 14 denní doba pro vrácení zboží bez udání důvodu. 

V takovém případě nás informujte na e-mail a sdělte nám číslo účtu pro vrácení částky.

Následně nám zboží zašlete následujícím způsobem:

  • Zásilkovna, výdejní místo - Hlavní 309, 79084 Mikulovice (Yesshop.cz Tomšů)
  • PPL Parcelshop - Hlavní 309, 79084 Mikulovice, Prodejna Tomšů
  • Jiným dopravcem na adresu Hlavní 309, 79084 Mikulovice. 
  • Kontaktní údaje: Ivana Hoppová (Náramky na přání), telefon 605 841 670, e-mail: naramkynapranicz@gmail.com 

Nesete náklady spojené s navrácením zboží k nám. 

Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili cenu za dopravu, kterou jste zaplatili u objednávky, avšak pouze tehdy, když vracíte celou objednávku. V tomto případě Vám bude vrácena cena ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli (65 Kč).

V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání ceny za dopravu (65 Kč).

Jakmile zboží od Vás obdržíme, zašleme Vám částku na bankovní účet.

Reklamace

Reklamaci nelze uplatnit pokud:

  • byl výrobek poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  • byl výrobek používán v rozporu s doporučeními na péči o bižuterii.
  • se jedná o opotřebení vzniklé běžným používáním
  • se jedná o vady vzniklé špatným skladováním| (např.poškrábáno od jiných šperků).
  • se jedná o mechanické poškození - např. protrhnutí gumičky.

Pokud Vám produkt dojde rozbitý nebo Vám bylo zasláno jiné zboží, než jste si objednali, můžete odstoupuit od smlouvy nebo Vám produtk vyměníme. 

POSTUP PŘI REKLAMACI - o reklamaci nás informujte prostřednictvím e-mailu, pomocí kterého se s Vámi dohodneme o způsobu vyřízení reklamace.

Zboží zašlete následujícím způsobem:

  • Zásilkovna, výdejní místo - Hlavní 309, 79084 Mikulovice (Yesshop.cz Tomšů)
  • PPL Parcelshop - Hlavní 309, 79084 Mikulovice, Prodejna Tomšů
  • Jiným dopravcem na adresu Hlavní 309, 79084 Mikulovice. Pokud si vyberete jiného dopravce, bude Vám vrácena částka za dopravu pouze ve výši 65 Kč.
  • Kontaktní údaje: Ivana Hoppová (Náramky na přání), telefon 605 841 670, e-mail: naramkynapranicz@gmail.com 

Vaše reklamace bude vyřízena v co nejkratším termínu.

Náklady na dopravu hradíme my.